Zupa krem z marchwi z dodatkiem cytryny

Zupa ta robi u mnie w domu furorę, uwielbia ją nie tylko mój mąż ale też rodzice i brat. Jest prosta w wykonaniu, tania i szybka. Krem można podawać na ciepło albo na zimno, z dodatkiem grzanek ziołowych albo z kupką ryżu. 





  • ½ litra bulionu drobiowego albo warzywnego
  • 2 średnie marchewki
  • cebula
  • pieprz
  • sól
  • cukier lub miód
  • sok z cytryny
Marchew pokroiłam w plastry, cebulę drobno posiekałam w kostkę.  Cebulę zeszkliłam na patelni, dodałam marchewkę i lekko podsmażyłam.  Całość zalałam rosołem, i czekałam do zagotowania . Kiedy marchew będzie już miękka należy ją zblenderować wraz w rosołem. Na koniec doprawiam do smaku solą pieprzem, cukrem oraz wyciśniętym sokiem z cytryny - ok 1/3 cytryny na taką ilość zupy. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz